اطلاعات دوره
آشنایی و آموزش کاربرد نرم افزار 3D Max در رشته معماری
مسیر آموزشی

آشنایی و آموزش کاربرد نرم افزار 3D Max در رشته معماری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی هنر آموز در کمترین زمان با نرم افزار 3d Max (تریدی مکس) به صورت کاربردی آشنا می شود و مانند یک ورکشاپ به کاربرد 3d max در معماری پی می برد. در این دوره آموزشی هنر آموز میتواند در کمترین زمان با امکانات مختلف نرم افزار 3d max آشنا می شود، این آموزش شبیه به یک ورکشاپ کاربردی برای 3d max است که مخاطب آن بیشتر علاقه مندان طراحی ساختمان و معماری می باشد.  هنر آموز علاوه بر یاد گیری 3d max یک افق دیدی پیدا می کند که با 3d max در کار خود چه کار هایی می توان انجام داد
دوره آشنایی و آموزش کاربرد نرم افزار 3D Max در رشته معماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کاظم قنبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی و آموزش کاربرد نرم افزار 3D Max در رشته معماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hossein deris

عالییییییییییییییییییییییییییی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی