اطلاعات دوره
دوره ویدیویی آموزش vray برای آموزش انکسار نور و ساخت متریال آب
مسیر آموزشی

دوره ویدیویی آموزش vray برای آموزش انکسار نور و ساخت متریال آب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی Vray و 3Ds Max به آموزش ساخت متریال آب و انکسار (شکست نور) در آب می پردازیم می پردازیم. در این دوره آموزشی ویدیویی قصد آموزش نور پردازی و ساخت متریال و شبیه سازی ماهیت انکسار نور (شکست نور) با استفاده از پلاگین Vray را داریم. در این آموزش هنرآموز با نور پردازی های مختلف میتواند به خروجی مناسبی برسد و آموزش ساخت متریال آب استخر موضوع اصلی این آموزش است همراه با ماهیت انکسار نور . در این آموزش از ویری نسخه 3.60 استفاده شده است.
دوره دوره ویدیویی آموزش vray برای آموزش انکسار نور و ساخت متریال آب دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کاظم قنبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره ویدیویی آموزش vray برای آموزش انکسار نور و ساخت متریال آب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ava

ممنون از زحمت شما .....مدرس گرامی ...و کل گروه....عالیه متشکرم فقط یه پیشنهاد دارم حتما در موقع زدن دکمه ها زوم بالات بشه تا کاملا عنوان دکمه کاربردی مشخص بشه ...چون با تلفظ به تنها نمیشه ..... دکمه مورد نظر رو متوجه بشیم ...... در کل وضوح کلیدها یا دکمه های کاربردی که استاد اشاره میکنه و انتخاب میکنم برای کارآموز مشخص و و اضح نیست ....با سپاس از جود مبارکتون ...موفق باشید و در پناه نور

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی