اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی و نورپردازی داخلی در vray با 3d max - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و نورپردازی داخلی در vray با 3d max - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کامل مدل سازی، متریال دهی، نورپردازی و پست پرو داکشن فضای داخلی ساختمان در VRay با 3ds Max-با دانلود رایگان به زبان فارسی در این مجموعه آموزشی رایگان با تدریس روان و صریح بابک آقایی به زبان فارسی قدم به قدم با مدلسازی، متریال دهی، نورپردازی و پست پرو داکشن فضا داخلی در vray با 3d max به طور کامل آشنا خواهیم شد. توجه: قسمت های دیگر این دوره آموزشی در حال تکمیل است.
دوره آموزش مدل سازی و نورپردازی داخلی در vray با 3d max - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بابک آقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و نورپردازی داخلی در vray با 3d max - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پارسا برنایی

کی دیگر دوره های این آموزش تکمیل میشود؟

محمد کاظم میرزایی

عالی بود.

هادی شیوا

عالی.تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی