اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ - مقدماتی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ قصد داریم در یک قسمت نحوه تایپوگرافی متن نستعلیق با تکنیک تایپوگرافی ساده و یک پهلو را آموزش می دهیم. با یک آموزش تایپوگرافی نستعلیق ساده و حرفه ای در خدمت شما هستیم. تایپوگرافی در فتوشاپ هنری است که می توان به کمک آن یک حالت سه بعدی در متن ایجاد کرد. در آموزش تایپوگرافی مقدماتی به کمک سایه زنی در یک متن این حالت سه بعدی یا همان تایپوگرافی ایجاد می شود. در آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ یک متن نستعلیق را با استفاده از همین روش طراحی می کنیم روشی که در این ویدیو آموزش می دهیم را تکنیک تایپوگرافی ساده و یک پهلو گویند.
دوره آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل فرامرزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تایپوگرافی نستعلیق در فتوشاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی احمدی

این آموزش محتوای کمی برای آموزش داشت و به نظرم خوب نمیاد.

مهدیار حقی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی