اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل  گوگل کروم - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کامل گوگل کروم - مقدماتی

13,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 13,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش ویدیویی به صورت کامل و جامع گوگل کروم google chrome را آموزش می دهیم. گوگل کروم یکی از بهترین مرورگرهای دنیا است که بیش از نیمی از مردم دنیا از آن به عنوان مرورگر پیش فرض استفاده می کنند. گوگل کروم امکانات بسیاری دارد که بیشتر افراد به طور صحیحی از این امکانات استفاده نمی کنند یا از این امکانات اطلاعی ندارند. در این دوره آموزشی قصد ما این است که گوگل کروم را مورد بررسی قرار دهیم و صفر تا صد آن را آموزش دهیم.در ابتدا این دوره به معرفی بخش های مختلف گوگل کروم از جمله: ایجاد برگه جدید، استفاده از کیبورد گوگل کروم، تغییر زبان محیط گوگل کروم و... خواهیم پرداخت. گوگل کروم از پلاگین های مختلفی تشکیل شده که در این دوره به معرفی و آموزش کار با آن ها پرداخته خواهد شد.
دوره آموزش کامل گوگل کروم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 13,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل گوگل کروم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسن

بدون متن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی