اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل فرمت فیلم و عکس با نرم‌افزار Format Factory
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل فرمت فیلم و عکس با نرم‌افزار Format Factory

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تبدیل فرمت با نرم‌افزار Format Factory شما آموزش تبدیل فرمت فیلم mp4 و تبدیل فرمت عکس به jpg و سایر فرمت ها را می آموزید. در این آموزش کوتاه شما نحوه استفاده از یکی از بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم و تبدیل فرمت عکس را می آموزید. نرم افزار Format Factory طیف وسیعی از فرمت های فیلم، صدا و عکس را پشتیبانی می کند و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را دارد.
دوره آموزش تبدیل فرمت فیلم و عکس با نرم‌افزار Format Factory دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی فروزان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل فرمت فیلم و عکس با نرم‌افزار Format Factory را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی