اطلاعات دوره
آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با نرم افزار AnyDesk
مسیر آموزشی

آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با نرم افزار AnyDesk

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما به کمک آموزش این آموزش می توانید از راه دور ، مدیریت یک کامپیوتر دیگر را به دست بگیرید و مشکلات پیش آمده برای کاربر دیگر را از این طریق برطرف نمایید . در برخی مواقع شما نمی توانید در محل مشکلات کامپیوتری و یا نرم افزاری به یک نفر را حل کنید. در این هنگام شما نیازمند یک برنامه نرم افزاری هستید که بتواند دسترسی شما را به کامپیوتر کاربر فرد مقابل ، مهیا نماید. نرم افزار AnyDesk به شما کمک می کند تا تمامی کارهایی را که شما در صورت استفاده مستقیم از کامپیوتر فرد دیگر انجام می دهید ، از طریق این روش می توانید غیر مستقیم و از راه دور انجام دهید. "آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با نرم افزار AnyDesk" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با نرم افزار AnyDesk دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فردین صلواتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با نرم افزار AnyDesk را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی