اطلاعات دوره
آموزش رفع به هم ریختگی فونتهای word در کامپیوتر دیگران
مسیر آموزشی

آموزش رفع به هم ریختگی فونتهای word در کامپیوتر دیگران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی می بینیم که چگونه فونت های مورد استفاده شده را در فایل های Word و PowerPoint ذخیره کنید تا از بهم ریخته شدن در کامپیوتر دیگران جلوگیری شود در این آموزش کوتاه ،با قرار دادن فونت در خود فایل، موجب رفع به هم ریختگی فونتهای word در کامپیوتر دیگران می شویم. در بسیاری مواقع بر روی سیستم های مختلف مشاهده می شود که فایل های متنی ( فایل های word و powerpoint  ) هنگام استفاده دچار بهم ریختگی و تغییرات شدید می شوند که کاربر را هنگام ارائه محتوای متنی خود دچار آشفتگی می کند. در این جلسه کوتاه سعی شده است که کاربران عزیز را با نحوه طراحی این نوع فایل ها آشنا سازم. که شما به سادگی می توانید با ذخیره کردن فایل فونت همراه فایل های Word و یا PowerPoint از بهم ریخته شدن محتوای خود در سیستم دیگری که فونت مورد استفاده شما را ندارد جلوگیری کنید.
دوره آموزش رفع به هم ریختگی فونتهای word در کامپیوتر دیگران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فردین صلواتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رفع به هم ریختگی فونتهای word در کامپیوتر دیگران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی