اطلاعات دوره
آموزش تغییر طرح صورت با استفاده از ماسک در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش تغییر طرح صورت با استفاده از ماسک در فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با این آموزش شما میتوانید صورت خود یا هر عکسی را به صورت حکاکی شده طراحی کنید و با کمک فتوشاپ و ابزار ماسک میتوانید به جای چهره درون عکس یک تصویر دیگر قرار دهید با استفاده در از ابزار ماسک در فتوشاپ و در یک آموزش کوتاه می توانید با به تصویری هکاکی شده از عکس صورت تهیه کنید. "آموزش تغییر طرح صورت با استفاده از ماسک در فتوشاپ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش تغییر طرح صورت با استفاده از ماسک در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یسبیل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تغییر طرح صورت با استفاده از ماسک در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی