اطلاعات دوره
فیلم آموزش ساخت متریال شیشه در مکس با VRay
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ساخت متریال شیشه در مکس با VRay

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی شبیه سازی و ساخت متریال شیشه همراه با گرد غبار - لک - تاثیرات انعکاس نور را با پلاگین وی ری در مکس ( 3d Max) خواهید آموخت. در این آموزش هنرآموز میتواند مرحله به مرحله ساخت متریال شیشه را فراگیرد بعلاوه اینکه میتواند تمامی تاثیرات محیطی بر روی شیشه را از نظیر لکه - گرد غبار - شکست نور - بررسی انعکاس ها بر روی شیشه را شبیه سازی کند. "فیلم آموزش ساخت متریال شیشه در مکس با VRay" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره فیلم آموزش ساخت متریال شیشه در مکس با VRay دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کاظم قنبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ساخت متریال شیشه در مکس با VRay را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی