اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ساخت جدول در اکسل
مسیر آموزشی

ساخت جدول در اکسل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو ساخت جدول در اکسل قصد داریم روش رسم و کشیدن جدول در اکسل را مطابق نیاز ما فارسی زبانان برای رسم جداول آراسته در اکسل آموزش دهیم. حتما شما هم با خود گفته اید که چگونه در اکسل جدول بکشیم تا مناسب زبان فارسی نیز باشد. اکسل خود یک جدول بزرگ است که در آن می توان جدول کشید. در این ویدیو آموزش کشیدن جدول در اکسل را خواهیم گفت. در ویدیو آموزش کشیدن جدول در اکسل با آراسته کردن جدول، شماره گذاری، ایجاد سربرگ، تنظیم بردر برای جدول آشنا خواهید شد. اگر قصد دارید اکسل را بطور کامل یادبگیرید به شما پیشنهاد می کنیم دوره رایگان "آموزش اکسل (Excel) - مقدماتی و متوسطه" را مشاهده کنید.
دوره ساخت جدول در اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت جدول در اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی