اطلاعات دوره
تعیین فونت پیش فرض در ورد
مسیر آموزشی

تعیین فونت پیش فرض در ورد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر با نرم افزار ورد خیلی کار می کنید بهتر است از فونت پیش فرض استفاده کنید-با دانلود رایگان آموزش برای این که هر موقع یک صفحه جدید ورد می سازید نخواهید که فونت مشخص کنید و سپس اقدام به تایپ کنید، می توانید تمام ویژگی های فونت از قبیل سایز و نوع و دیگر ویژگی ها را یک بار برای همیشه تعیین کنیم. همچنین می توان برای زبان فارسی و انگلیسی این کار را انجام داد.
دوره تعیین فونت پیش فرض در ورد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تعیین فونت پیش فرض در ورد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی