اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
یافتن شماره یک ردیف اکسل با تابع match
مسیر آموزشی

یافتن شماره یک ردیف اکسل با تابع match

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چطور ردیف هایی که شرط خاصی در آنها بقرار است را در اکسل بیابیم.-با دانلود رایگان آموزش "گاهی نیاز است که بدانیم شماره ردیف اطلاعاتی که یکی از ستون های آن عددی برابر با ایکس است چند است؟؟ یعنی باید باید یک ستون با یک عدد مقاسه شود و ردیف آن سطری که عدد آن با عدد مقاسه شونده برابر بود برگردانده شود. در این ویدیو آموزشی یافتن شماره یک ردیف اکسل با تابع match را ببینیم."
دوره یافتن شماره یک ردیف اکسل با تابع match دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره یافتن شماره یک ردیف اکسل با تابع match را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی