اطلاعات دوره
جستجو از طریق عکس و لینک در گوگل
مسیر آموزشی

جستجو از طریق عکس و لینک در گوگل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چگونه در جستجو تصاویر گوگل با استفاده از یک عکس و یا لینک جستجو کنیم؟-با دانلود رایگان آموزش شاید برای شما پیش آمده باشه، که یک عکس را داشته باشید و بخواهید مطالب مرتبط با اون یا عکس مشابه با آن عکس را جستجو کنید. گوگل یک سرویس را ارائه داده است که می توان با استفاده از این سرویس تصویر و یا لینک مورد نظر خودتان را جستجو کنید. در این فیلم آموزشی می خواهیم نحوه جستجو از طریق تصویر و لینک را بررسی کنیم.
دوره جستجو از طریق عکس و لینک در گوگل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن بستان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جستجو از طریق عکس و لینک در گوگل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی