اطلاعات دوره
فیلتر کردن ایمیل های دریافتی در جی میل (Gmail)
مسیر آموزشی

فیلتر کردن ایمیل های دریافتی در جی میل (Gmail)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش نحوه فیلتر کردن و محدود کردن ایمیل های دریافتی بررسی می کنیم.-با دانلود رایگان آموزش می توان گفت فیلتر کردن ایمیل های دریافتی به معنی مدیریت کردن آنهاست. در سرویس جی میل، ما می توانیم با ایجاد کردن یک فیلتر، ایمیل های دریافتی از آدرس های خاص (که خودمان آنها را انتخاب کرده ایم) را به صندوق ورودی خود راه ندهیم و به پوشه ای دیگر منتقل کنیم، یا حتی اصلاً آنها را دریافت نکرده و فبل از اینکه به جی میل ما وارد شوند، آنها را پاک کنیم. در این ویدیو شیوه ی فیلتر کردن ایمیل ها در جی میل را خواهید آموخت. "فیلتر کردن ایمیل های دریافتی در جی میل (Gmail)" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره فیلتر کردن ایمیل های دریافتی در جی میل (Gmail) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن امیریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلتر کردن ایمیل های دریافتی در جی میل (Gmail) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی