اطلاعات دوره
آموزش افزودن توضیحات به فایل های فشرده
مسیر آموزشی

آموزش افزودن توضیحات به فایل های فشرده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی نحوه افزودن توضیحات و اطلاعات به فایل های فشرده zip و rar آموزش خواهیم داد. در این ویدئو آموزش می دهیم که چگونه می توانید اطلاعاتی مانند پسورد، توضیحات در مورد محتوا فایل فشرده، سازنده فایل فشرده و.... را به فایل فشرده اضافه کنیم تا مخاطب ما از فایلی که در دست دارد اطلاعاتی داشته باشد.
دوره آموزش افزودن توضیحات به فایل های فشرده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزودن توضیحات به فایل های فشرده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی