اطلاعات دوره
آموزش موهو برای ساخت موشن گرافیک - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش موهو برای ساخت موشن گرافیک - مقدماتی

18,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 18,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش موهو برای ساخت موشن گرافیک که مناسب تازه کاران است نحوه ساخت موشن گرافیک برای ساخت تبلیغ، تیتراژ، کلیپ های کوتاه و ... آموزش داده می شود. سلام خدمت شما، محمد حسن صفایی هستم، در این دوره آموزشی قصد دارم نرم افزار موهو انیمه استودیو که برای ساخت موشن گرافیک است را به شما آموزش دهم. در این دوره آموزشی قصد داریم نحوه ترکیب رنگ، ساخت یک انیمیشن، نحوه صدا گذاری روی کاراکتر و ... را بیاموزید. امیدوارم هستم کشور عزیزمان ایران را به مقامی برسانیم که امریکا هم به پایش نرسد.
دوره آموزش موهو برای ساخت موشن گرافیک - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موهو برای ساخت موشن گرافیک - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرش قنادی کریمی

با تشکر

محمد حسن

حتما نگاه کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی