اطلاعات دوره
دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی قصد داریم بصورت کامل اصول و مبانی تولید تیزرهای تبلیغاتی و ابزار های لازم برای ساخت تیزر را معرفی کنیم. قطعا تماشای یک فیلم کوتاه و جذاب برای مشتریان لذت بخش تر از مطالعه یک متن طولانی تبلیغ است پس برای شروع کار با ما همراه باشید تا چگونگی فرایند تولید یک تیزر تبلیغاتی را شرح دهیم. برای معرفی محصول به مشتریان روش های مختلفی وجود دارد با توجه به گسترش تکنولوژی، تبلیغات بصری در رسانه های تصویری محبوبیت گسترده ای پیدا کرده و تبلیغات از شکل سنتی خود فاصله گرفته است. تبلیغات یکی از مهم ترین عناصر برای شناخته شدن در میان مشتریان است که تیزر تبلیغاتی یکی از مناسب ترین نوع تبلیغات است. بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع یادگیری ساخت تیزر تبلیغاتی برای افرادی که در زمینه طراحی گرافیک و فیلم سازی فعالیت می کنند امری ضروری می باشد.
دوره دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فروغ زلفی

دوره مفید و کاربردی بود. باتشکر

روژان بربستگان

سلام از همه نظر این آموزش عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی