اطلاعات دوره
آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با  نرم افزار video scribe
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار video scribe

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برنامه بوم انیمیشن یا video scribe یکی از ساده ترین و قوی ترین برنامه های تولید انیمیشن می باشد و ساخت انیمیشن تبلیغاتی با آن سریع تر و راحتر می شود در این دوره آموزشی ویدیویی به صورت کاملا پروژه محوره به شما نحوه ساخت انیمیشن با نرم افزار video Scribe به شما آموزش داده می شود، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انیمشن های زیبایی ایجاد کنید.
دوره آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار video scribe دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی خزاعی امین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار video scribe را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی ظاهری نیکو

خوب بود

محمود شم آبادی

دوره جامع و کاربردی بود. بیان مدرس هم روان و تجربه‌محور بود

Zeinab

بدون متن

Pedram H

ویدیوهای خوب و مفیدی هستند

احد درفشی

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی