اطلاعات دوره
آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار ویدیو اسکرایب (video scribe)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار ویدیو اسکرایب (video scribe)

79,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 79,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با 2 ساعت آموزش میتوانید انیمیشن تبلیغاتی با کیفیت مانند نمونه به سرعت بسازید، ساخت تیزر تبلیغاتی با برنامه ویدیو اسکرایب (video scribe) سریع و ساده خواهد بود در حال حاضر بدلیل استقبال از تبلیغات ویدیویی شما می توانید یکی از این پرچمداران باشید. بسیاری از تیزر های تبلیغاتی نزدیک به هم هستند و شما با ویدیو اسکرایب می توانید با سرعت زیادی تیزر تبلیغاتی بسازید. اگر تیزر تبلیغاتی با ویدیو اسکرایب( video scribe) ساخته می شود با آن بسازند، تا هم در زمان خود صرف جویی کنند و هم با هزینه کمتری تیزر را بسازند.
دوره آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار ویدیو اسکرایب (video scribe) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا یاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن تبلیغاتی با نرم افزار ویدیو اسکرایب (video scribe) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی پالش

زشسزشز

میلاد بهزادفر

دوره با زبان گویا و ساده ای داده شده و در نهایت پس از دوره امیدوارم که بتونم پروژه هایی رو خلق کنم

احسان حسین پور

مدت زمان هر جلسه کوتاه بود اگه ویدیوها یکی میشد بهتر بود

ندا س

عالی بود استاد ممنون

پرهام ایروانی

مشکل مدرس در خصوص ارائه مطلب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی