اطلاعات دوره
آموزش جامع UV Mapping در سینمافوردی - پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش جامع UV Mapping در سینمافوردی - پروژه محور

59,670 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 59,670 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره جامع UV Mapping در 3 ساعت به صورت کاملا پروژه محور به آموزش اصول سینمافوردی در UV Mapping می پردازیم و طراحی یک مدل قایق ماهی گیری را انجام خواهیم داد. با آموزش جامع UV Mapping در سینما فوردی به صورت کاملا پروژه محور با دوبله تخصصیی از موشن گورو در خدمت شما هستیم. در این دوره به صورت ویژه و عمیق در مورد آنرپینگ یا باز کردن یو وی و ابزارهای آن در سینما فوردی صحبت می کنیم. شما بعد از این دوره می توانید در پروژه های خود روی مدل های 3d با آنرپ کردن آبجکت روی آن تکسچر بگذارید. در این دوره علاوه بر یادگیری مباحث به صورت پروژه محور به طراحی یک مدل قایق ماهی گیری می پردازیم و در ادامه UV آن را در سینما فوردی آنرپ کرده و در فتوشاپ به روی آن تکسچر می گذاریم. آنچه در دوره آموزش جامع UV Mapping در نرم افزار سینما فوردی بیان خواهد شد:1- مروری سریع بر ابزارهای یو وی در سینما فوردی2- تکه کردن UV به قطعات کوچک تر برای ویرایش بهتر3- آنرپ کردن مدل ها با استفاده از ابزارهایی مثل پروژکشن و ریلکس و دستورات UV 4- مرور برخی از ویژگی های بادی پینت5- خارج کردن یوی وی ها بادی پینت ها به داخل فتوشاپ6- نحوه رنگ آمیزی ابجکت برای تکسچر کردن7- ویرایش تکسچر در فتوشاپ
دوره آموزش جامع UV Mapping در سینمافوردی - پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,670 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع UV Mapping در سینمافوردی - پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Hossein n

انتظار بیشتری از آموزش داشتم دوبله خوبی داشت ولی محتوا خود آموزش جالب نبود.

reza jalali

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی