اطلاعات دوره
آموزش ساخت اسلاید تصاویر با نرم افزار proshow producer - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اسلاید تصاویر با نرم افزار proshow producer - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ساخت انواع اسلایدر و آلبوم تصاویر با ویرایش و ساخت آلبوم ها با نرم افزار proshow progold proucer. فیلم آموزشی رایگان و فارسی در ابن فیلم آموزشی شما با نحوه ی کار کردن با نرم افزار proshow progold producer آشنا خواهیم شد  . بسیاری از کاربران همواره در پی نرم افزاری برای تبدیل عکس ها خود به فیلم هستند تا بتوانند با مشاهده آنها در دستگاه DVD و یا کامپیوتر همواره خاطرات خوش خود را زنده و جاوید نگهدارند!  ProShow Gold محصول شرکت Photodex یکی از قوی ترین نرم افزارهای تبدیل عکس به فیلم می باشد، با کمک ProShow Gold می توانید ابتدا عکس های خود را هم اندازه کرده، بزرگ کنید و بچرخانید و سپس با پشت سر قرار دادن عکس ها، از آن ها اسلاید شو (Slide Show) تهیه کنید و آن را در قالب یک فایل تصویری به فرمت DVD/VCD، فایل اجرایی (EXE)، فایل فلش (Flash) و یا اسکرین سیور (Screen Saver) ذخیره کنید.
دوره آموزش ساخت اسلاید تصاویر با نرم افزار proshow producer - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فاطمه میتن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اسلاید تصاویر با نرم افزار proshow producer - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرضیه سلمانی

عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی