اطلاعات دوره
فیلم آموزش زبان آلمانی کتاب منشن A1.2 - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش زبان آلمانی کتاب منشن A1.2 - مقدماتی

200,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 200,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش زبان آلمانی کتاب منشن A1.2 با تدریس استاد سینا تقوی در 24 در تمام مباحث کتاب آموزش زبان آلمانی menschen a1.2 به صورت خط به خط و کامل تدیس می شود این پکیج آموزش زبان آلمانی شامل آموزش 12 درس دوم کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen A1 است، که به این سطح سطح َA1.2 کتاب Menschen می گویند. تدریس این دوره آموزشی به صورت خط به خط و کامل می باشد و هر درس کتاب Menschen شامل ۲ فیلم است. فیلم اول هر درس از آموزش آلمانی شامل آموزش کامل گرامر آن درس است و فیلم دوم به تدریس خط به خط کتاب می پردازیم. در تدریس این دوره گرامر به صورت کامل توضیح داده شده است و تمام مثال های کتاب بررسی می شود، همچنین ترجمه و تجزیه و تحلیلِ تمام فایل‌های صوتیِ کتابِ درسی در این دوره و تمام دوره های دیگر انجام خواهد شد.
دوره فیلم آموزش زبان آلمانی کتاب منشن A1.2 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش زبان آلمانی کتاب منشن A1.2 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

german deuch

خلاصه و مفید؛ عالی

mehdi مهدی محمدنژاد

تدریس استاد واقعا عالی بود.

مهدي محمدي

بسيار سپاسگزارم.براي بنده که نسبتا سن بالايي دارم اموزنده ومفيد است.

Faraz

خلاصه و مفید؛ عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی