اطلاعات دوره
آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تاپ ناچ قصد داریم در بیش از 12 ساعت ویدیو به آموزش مکالمه زبان انگلیسیی با استفاده از کتاب Top Notch سطح Fundamentals A بپردازیم. دوره پیش رو آموزش جدیدترین ویرایش سری کتاب های Top Notch می باشد. سری کتاب های تاپ ناچ یکی از مطرح ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی است که در بسیاری از موسسات داخل و خارج کشور تدریس می شود. در این دوره تمامی نکات کتاب اول و بخش اول در قالب 12 ساعت آموزش ویدیویی ارائه گردیده و می تواند آموزش در کلاس درس را به صورت خودآموز برای زبان آموزان شبیه سازی نماید. در این دوره تلاش بر این بوده که با ارائه الگو و ایجاد فضای جایگزینی، فرصتی برای یادگیری محاوره ای زبان انگلیسی فراهم آید. مکالمات کتاب های تاپ ناچ کاملا کاربری است و با دقت و در ارتباط با زندگی روزمره انتخاب شده اند تا سبب افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان گردد. آنچه در آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A | یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بیان می شود:
دوره آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Erfaneh بی نام

بسیار عالی

ali shamsi

با سلام من با اینکه معلم خصوصی بصورت فشرده گرفتم ولی بخش pp را با آموزش استاد مصلح خیلی بهتر متوجه شدم. ممنون از آموزش خوبتون

leila

سلام از اینکه خیلی با آرامش توضیح میدین ممنونم. لطفا در مورد تغییر زمان افعال هم توضیح بدین

Amir

سلام خدمت استاد و تشکر بیکران بابت این آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی