اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن Menschen A2.2 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن Menschen A2.2 - متوسط

198,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 198,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش زبان آلمانی به تدریس کامل کتاب منشن Menschen A2.2 می پردازیم این دوره آموزش زبان آلمانی برابر یا ترم 7 و 8 زبان آلمانی در آموزشگاه است. توضیحات "آموزش زبان آلمانی سطح a2 با کتاب منشن ( Menschen A2.2 )" : این پکیج، بخش دوم آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن در سطح A2 می باشد. این دوره شامل تدریس 24 فیلم آموزشی از 12 درس دوم کتاب Menschen A2 است که Menschen A2.2 نام گذاری می شود.
دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن Menschen A2.2 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 198,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن Menschen A2.2 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Faraz

با تشکر عالی هست

رونیکا حبیبی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی