اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح (Menschen B1.1) - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح (Menschen B1.1) - پیشرفته

264,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 264,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش تصویری زبان آلمانی به تدریس کامل کتاب منشن B1.1 که شامل دوازده فیلم تدریس گرامر کتاب منشن و 12 ویدیو آموزش درس های کتاب منشن در 10 ساعت است. این پکیج، تدریس کامل کتاب منشن B1.1 می باشد. این دوره شامل تدریس 12 درس کتاب Menschen B1.1 است. هر درس این کتاب شامل دو فیلم آموزشی است که درس اول کوتاه است و گرامر تدریس می شود و در درس بعدی معلم همراه شما با کتاب پیش می رود به به صورت کامل هر درس را آموزش می دهد، در مجموع شامل 24 فیلم آموزشی با کیفیت در 10 ساعت آموزش است. در مجموعه کتاب های Menschen از تصاویر متعدد و جذاب، تلفیق اینترنت و ابزارهای چندرسانه ای در فرآیند آموزش زبان آلمانی استفاده شده که باعث بهبود مهارت یادگیری و ماندگاری در ذهن می شود و در خود آلمان هم به خارجی ها با کتاب منشن آموزش می دهند البته کتاب آنها مثل ما در دو بخش نمی باشد و مثلا a1 در یک کتاب قطور عرضه می شود.
دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح (Menschen B1.1) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 264,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح (Menschen B1.1) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

abbas

عالی بود.ممنون

mehdi مهدی محمدنژاد

عالی

heshmat pirdashti

بدون متن

Mehdi Owji

سلام و عرض خسته نباشید . جناب اقای تقوی من شما را نمیشناسم ولی در طی دو سال اخیر بیشتر از 50 معلم و کلاس و جزو را دیده ام و تجربه کرده ام . خداوند را گواه میگیرم که شما بهترین ، تکرار میکنم بهترین هستید . از همین راه دور دستتان را میبوسم . ممنون و سپاسگذارم .

نازنین پناهی

کیفیت خوبی داره صدا و تک تک جمله ها معنی میشن و درکل راضی ام

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی