اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح Menschen A2.1 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح Menschen A2.1 - متوسط

198,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 198,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن به تدریس سطح A2 کتاب منشن میپردازیم، این دوره تدریس 12 درس اول کتاب Menschen که معادل دو ترم کلاس غیر فشرده ترم 5 و 6 است کتاب Menschen A2.1  بخش اول از سطح A2 است و دارای 12 درس می باشد. این 12 درس معادل دو ترم معمولی کلاس زبان آلمانی (ترم 5 و 6 آموزش زبان آلمانی) می باشد. در این دوره معادل هر درس کتاب، دو ویدیو داریم، که درس اول کوتاه است و گرامر تدریس می شود و در درس بعدی مانند معلم همراه شما با کتاب پیش می رویم با ما همراه باشید.
دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح Menschen A2.1 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 198,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی با کتاب منشن سطح Menschen A2.1 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرین عبدی

عالی

mehdi مهدی محمدنژاد

تدریس واقعا عالی بود.با تشکر از استاد گرانقدر

Faraz

با تشکر عالی هست

pouriya Azari

اگر سرعت اموزش یکم کمتر بود خیلی عالی تر میشد. با تشکر از اموزش خوبتون.

رونیکا حبیبی

عالی ممنون از تدریستون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی