اطلاعات دوره
آموزش رایگان زبان آلمانی با فیلم های کتاب Menschen A1 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان زبان آلمانی با فیلم های کتاب Menschen A1 - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره زبان آلمانی، شامل آموزش فیلم های کتاب menschen a1 می باشد و به صورت رایگان، در 4 ساعت عرضه شده است. کتاب منشن شامل فایل صوتی و ویدیویی است که در کنار کتاب آموزش داده می شود.  در دوره آموزش رایگان زبان آلمانی که شامل 12 درس می باشد به مشاهده و ترجمه فیلم ها و ویدیو های کتاب منشن A1  می پردازیم و علاوه بر آموزش گرامر و لغات به کار برده شده، با فرهنگ کشور آلمان نیز بیشتر آشنا خواهیم شد که قطعا برای افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند بسیار مفید خواهد بود.
دوره آموزش رایگان زبان آلمانی با فیلم های کتاب Menschen A1 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان زبان آلمانی با فیلم های کتاب Menschen A1 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Homi Kava

ارایه بسیار خوب و مناسب . درود

سید محمد حسن حسینی

با تشکر بابت تماس زحمات شما

Reza

خیلی ممنون خداوند جزای خیر براتون بدهد

Mahsa Dey

ممنون. خوب و مفید بود. البته کمی با مکث معانی را بفرمایید و به گرامر اشاره کوتاهی کنید خیلی خوب می شود.

asaad

ممنون از زحمات شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی