اطلاعات دوره
آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 - قسمت اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 - قسمت اول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 به موضوع خوش آمدگویی و تماس برقرار کردن می پردازیم. در این دوره مکالمه آلمانی با تلفظ صحیح را می آموزید. با تسلط بر مکالمه روزمره آلمانی، می توانید با فردی که در حال صحبت با آن‌ هستید، راحت تر ارتباط برقرار کنید. در دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی سطح a1 می پردازیم به بخش اول آموزش مکالمه آلمانی که شامل چند بخش می باشد. آموزش مکالمه آلمانی برای کسانی که تازه زبان آلمانی را شروع کرده اند مناسب می باشد و فصل به فصل دوره ها سخت تر خواهد شد.  آنچه در دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 بیان می شود:
دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 - قسمت اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان سطح A1 - قسمت اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

عالی بود

پگاه میانجی

عالی ممنون

Reza

مثل همیشه عالی بود . ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی