اطلاعات دوره
آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی - رایگان
مسیر آموزشی

آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی - رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش رایگان 100 عبارت و کلمه ضروری روسی را با ترجمه فارسی و انگلیسی و تلفظ صحیح بومی روسی در قالب یک ویدیو کوتاه می آموزید. در دوره آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی سعی شده است ضروری ترین جملات و کلماتی که در مکالمه روزمره روسی استفاده می شود را بیان کنیم تا برای تقویت مهارت شنیداری و مکالمه به زبان روسی برای شما مفید باشد. تمامی کلمات و جملات با تلفظ صحیح بومی (Native) به روسی و انگلیسی تلفظ و تمام عبارات به فارسی و انگلیسی ترجمه شده است. در این آموزش شما با 100 جمله و کلمه ضرروی روسی آشنا می شوید. "آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی - رایگان" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی - رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 100 عبارت و کلمه ضروری در مکالمه روسی - رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان روسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان روسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی