اطلاعات دوره
آموزش لغات ضروری تافل به روش کدینگ
مسیر آموزشی

آموزش لغات ضروری تافل به روش کدینگ

118,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 118,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره کدینگ لغات ضروری تافل قصد داریم در 13 ساعت به یادگیری لغات انگلیسی به روش کدینگ بپردازیم و لغات ضروری تافل را به صورت تصویر سازی ذهنی آموزش دهیم. کدینگ و تصویرسازی لغات انگلیسی که به عنوان یکی از روش های جدید برای به خاطر سپردن بهتر لغات و یادگیری لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتری مطرح شده است که امکان ماندگاری بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می آورد، این روش تصویرسازی برای یادگیری لغات می باشد. کدینگ لغات به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان برای لغتی که در تلاش برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن واژه سرنخ سریعاً در ذهن شما تداعی شده و معنی لغات را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویرسازی به شیوه درستی انجام شده باشد.  احتمالاً تاکنون برای یادگیری زبان تلاش فراوانی انجام داده اید ولی به نتیجه نرسیده اید و یادگیری بسیاری از کلمات و سپردن آن ها به حافظه برای شما سخت بوده است. در دوره کدینگ لغات ضروری تافل به صورت دسته بندی شده به کدینگ لغات زبان انگلیسی خواهیم پرداخت که باعث افزایش توان مغز و افزایش سرعت یادگیر شما خواهد شد.
دوره آموزش لغات ضروری تافل به روش کدینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط روح اله نیکوکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 118,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لغات ضروری تافل به روش کدینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Saeide

سلام.مدرس باید میگفت که طبق رفرنس اصلی تدریس نکرده نه اینکه بعد از خرید لینک متوجه بشیم.

محمود محمدی

با حال بود کلی چیز یاد گرفتیم و خندیدیم عالی

مهسا محمدی

عالی بمب خنده

جواد رضایی

خداکن بقی درس ها رو هم درس بدید روش تون عالییییییییی بود ممنون

علی صادقی

خیلی جذاب بود من که لذت بردم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی