اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان کوتاه انگلیسی - آموزش لغات انگلیسی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان کوتاه انگلیسی - آموزش لغات انگلیسی - متوسط

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری لغات انگلیسی می تواند از راه های مختلف انجام گیرد. یکی از جالب ترین و سرگرم کننده ترین روش ها برای یادگیری لغت های جدید، مطالعه کتاب داستان است. یادگیری لغات انگلیسی می تواند از راه های مختلف انجام گیرد. یکی از جالب ترین و سرگرم کننده ترین اما مفید ترین روش ها برای یادگیری لغت های جدید، مطالعه کتاب داستان است. در این سری سعی داریم قصه های کوتاه را با هم مرور کنیم و طرز استفاده از لغات در جملات را یاد بگیریم. نه تنها شما با تلفظ که بلکه با نقش لغات و چگونگی استفاده آن ها در مکالمه های روزانه نیز آشنا می شوید. شما طی داستان های مختلف با لغات جدید و طرز استفاده آن ها در جملات آشنا خواهید شد.
دوره آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان کوتاه انگلیسی - آموزش لغات انگلیسی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان کوتاه انگلیسی - آموزش لغات انگلیسی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی غلامی

دوره آموزشی مفید و خوبی بود . ممنون

امیررضا جلیلی

بسیار کاربردی و خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی