اطلاعات دوره
آموزش اعداد انگلیسی 1 تا 5 به کودکان
مسیر آموزشی

آموزش اعداد انگلیسی 1 تا 5 به کودکان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش اعداد 1 تا 5 ویژه کودکان با پکیج آموزش زبان اشی و گودو. آموزش زبان در محیطی شاد برای کودکان این ویدیو یکی از درس های پکیج آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است نام تجاری این پکیج اشی و گودو می باشد اشی و گودو می باشد که بهترین پکیج آموزشی عروسکی در زمینه آموزش زبان کودکان است و گودو یک کودک دلنشین است که همراه آموزش ها زبان انگلیسی را فرا گرفته است و در ویدیو های آموزشی به همراه عروسک ها محیط شاد و بی نظیر را برای شما و فرزندان شما ساخته است. این درس به آموزش اعداد 1 تا 5 از فصل آموزش اعداد به زبان انگلیسی می پردازد.
دوره آموزش اعداد انگلیسی 1 تا 5 به کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اعداد انگلیسی 1 تا 5 به کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی