اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیت در یک هفته
مسیر آموزشی

آموزش گیت در یک هفته

137,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 137,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر از Git به صورت استاندارد استفاده کنید، دید شما نسبت به برنامه نویسی تغییر خواهد کرد در این دوره قصد داریم به آموزش گیت بصورت کامل بپردازیم. من برنامه نویسم و تا حالا هم از گیت استفاده نکردم، ولی مشکل آن چنانی هم ندارم! " یک جمله فقط برای این دسته از دوستان میگم: اگر گیت بلد نیستی پس هنوز یک برنامه نویس آماتور (Junior) هستی و خیلی چیزها را نمیدونی"
دوره آموزش گیت در یک هفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 137,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیت در یک هفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا فرزانه پور

سلام و درود پرودگار بر آقای هادیزاده باد. یکی از بزرگترین پیشرفت های من در زندگی و زمینه برنامه نویسی و.... آشنایی با آقای هادیزاده بود. دوره های ایشون و نحوه تدریس ایشون مثل خودشون خاصه .واقعا آدم مگه نمیشه استفاده نبره ؟از ایشون انتظار دارم دوره های بیشتری رو انتشار بدن و مارو از علم خودشون و این نحوه تدریس زیبا بی نصیب نزارن. امام علی ( ع) می‌فرماید هر کسی بر من دانشی بیافزاید مرا تا آخر عمر برده خویش کرده است . حتما دوره های ایشون رو تهیه کنید و ببینید چون بنظر من حتی اگر صدتا دوره دیده باشید ولی تا زمانی که دوره های ایشون رو نبینید تو اون زمینه هنوز به بلوغ کامل در اون زمینه نرسیده اید .( قصد اغراق ندارم واقعا حقیقته ) با آرزوی موفقیت و شادکامی و عمر طولانی برای این پیامبر علم و دانش

حامد انصاری

سلام استاد واقعا عالی بود خدایشش خیلی پرفکت درس میدین چقدر مختصرو مفید آموزش دادین یک راست میرین سر اصل مطلب بازم از شما ممنونم استاد

کامران موسویان

سلام خدمت استاد خوبم جناب هادی زاده استاد من تشکر خاصی از شما به خاطر این آموزش عالیتون از شما دارم .خیلی خوب درس میدید و خوب با چالش های من دانشجو آشنا هستید و از اون زاویه می آیید مسایل را حل و توضیح میدید که ما خوب بفهمیم ، انگار خودتونو جای ما میزارید واقعا بازم از این آموزش بسار خوبتون ممنونم .تنتون سالم استاد.

شیما خالقی

جامع و مفید و ارزشمند بود. استاد من همیشه فکر میکردم یادگیری گیت خیلی سخته، دوره های زیادی رو هم دیدم البته رایگان بودن ولی واقعا علاوه بر اینکه چیزی یاد نگرفتم به ترسهام اضافه شد که من نمیتونم گیت را یاد بگیرم ،ولی واقعا این دوره آموزشی شما مثل معجزه بود . بخدا خیلیییی خوشحالم استاد. واقعا خدا خیرتون بده به شما میگن مدرس حرفه ای .ممنونم بزای هزاز بار دمتون گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی