اطلاعات دوره
آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش اول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول آموزش اصول کد نویسی تمیز قصد داریم به بررسی 4 اصل مهم کد نویسی اصولی و تمیز (Clean Code) بپردازیم و نکات مهم را بیان کنیم. کد نویسی تمیز مجموعه اصولی است که به برنامه نویس کمک می کند کدی واضح و قابل فهم بنویسد که این مورد در پروژه های تیمی بسیار مهم است. یادگیری و انجام برنامه نویسی در کل کار سختی نمی باشد! اما آیا همه برنامه نویسان کد اصولی و تمیز می نویسند؟ و آیا اهمیت زودتر فرا گرفتن این مطلب را می دانند؟ در بخش اول این دوره، کد نویسی اصولی و تمیز (Clean Code) را بررسی خواهیم کرد و نکات آن را در زبان #C بیان می کنیم. به طور کلی در این دوره به بررسی سه نکته مهم در کد نویسی می پردازیم که هر کدام بصورت کامل شرح داده خواهد شد.
دوره آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد راستکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی