اطلاعات دوره
پکیج جامع تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی
مسیر آموزشی

پکیج جامع تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی

360,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 360,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی قصد داریم در 38 ساعت بصورت جامع به آموزش سرمایه گذاری و معامله کردن در بازار های مالی بپردازیم. برای فعالیت در بازارهای مالی دو راه تحلیل وجود دارد: تحلیل فاندامنتال (بنیادی) و تحلیل تکنیکال. تحلیلگران بنیادی با توجه به صورت های مالی به دنبال ارزش ذاتی سهام یک شرکت هستند، در صورتی که تحلیلگران تکنیکال با بررسی نمودار قیمت یک سهام به دنبال پیش بینی حرکات آتی بازار هستند. بنابراین در این پکیج آموزشی 38 ساعته قصد داریم بصورت جامع به آموزش تحیلیل تکنیکال کلاسیک بپردازیم و دانش سرمایه گذاری و معامله کردن در بازار های مالی را به آموزش دهیم. تحلیل تکنیکال مزایای نسبت به تحلیل بنیادی دارد از جمله: در کوتاه مدت می توان معامله کرد، می توان نقاط ورود و خروج را بسیار دقیق تشخصی داد، یاد گرفتن و استفاده از آن بسیار آسان است، برای تحلیل با این روش زمان خیلی زیادی صرف نمی کنیم.
دوره پکیج جامع تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فرهاد علیمرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 360,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

البرز محمدی

دوره بسیار جامع و خوبی بود. از استاد علیمرادی کمال تشکر را دارم.

کاربر سایت

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی