اطلاعات دوره
تکنیک های موفقیت در مصاحبه دکتری
مسیر آموزشی

تکنیک های موفقیت در مصاحبه دکتری

156,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 156,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی محمد بهرامی رتبه یک مصاحبه دکتری دانشگاه تهران، تمام تکنیک های لازم برای آمادگی و موفقیت در مصاحبه دکتری را تشریح می کند. پس از برگزاری کنکور دکتری وزارت علوم، داوطلبان اقدام به انتخاب رشته کرده و بر اساس نمره تراز دعوت به مصاحبه دکتری می شوند. در این آموزش، تمام تکنیک های موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری توسط رتبه یک مصاحبه دانشگاه تهران آموزش داده خواهد شده. سوالات زیادی پیرامون جلسه مصاحبه در ذهن داوطلب ها وجود دارد مانند:
دوره تکنیک های موفقیت در مصاحبه دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 156,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تکنیک های موفقیت در مصاحبه دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arman

آموزش بسیار کامل و عالی ، به تمامی دانشجویان متقاضی دکتری قویا توصیه میکنم. باتشکر از مدرس گرامی جناب های دکتر بهرامی

سارا رحیمی

با سلام و سپاس از شما

حمید عباسی

با تشکر

Mohammad Rahimnejad

خیلی خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی