اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع طراحی لوگو موشن با افتر افکت - پروژه محور - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی لوگو موشن با افتر افکت - پروژه محور - پیشرفته

192,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 192,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع طراحی لوگو موشن قصد داریم در بیش از 10 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش تکنیک های حرفه ای ساخت انواع لوگو موشن در افتر افکت بپردازیم. این روزها هر صاحب کسب و کاری و هر برند و شرکت معتبری نیاز به لوگو موشن دارد. لوگو موشن یک لوگوی کاملا ثابت و بی روح را به زیبایی و با جذابیت زیادی نمایش می دهد. شما هم بارها در تیزرهای تبلیغاتی کمپانی های حرفه ای دیده اید که لوگوی شرکت به حرکت درآمده و تصویری جذاب و خیره کننده ای را ایجاد می کند. اگر می خواهید لوگوی شما بهتر در ذهن ها بماند و راحت تر مخاطبان را جذب کند حتما از یک لوگوی متحرک یا انیمت شده استفاده کنید. این دوره آموزش کامل ساخت لوگو موشن در نرم افزار قدرتمند افتر افکتمی باشد که از صفر تا صد ساخت لوگو موشن را به شما آموزش می دهیم. در این دوره با استفاده از تکنیک های حرفه ای انواع لوگو موشن را در افترافکت ایجاد طراحی می کنیم. آموزش جامع طراحی لوگو موشن پروژه محور می باشد که در طراحی هر لوگو موشن از یک تکنیک خاص استفاده شده است.
دوره آموزش جامع طراحی لوگو موشن با افتر افکت - پروژه محور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن روید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 192,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی لوگو موشن با افتر افکت - پروژه محور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی اصفهانی

با تشکر

یاسر یار

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی