اطلاعات دوره
آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش دوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش دوم - پیشرفته

204,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 204,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت قصد داریم در 8 ساعت با روش های حرفه ای، انیمیشن کردن رابط کاربری موبایل و وب سایت را در افتر افکت آموزش دهیم. رابط کاربری چیزی است که هر ساعت با آن در وب سایت ها، تبلیت ها و موبایل ها سروکار داریم و چیزی که این گرافیک های جذاب را زنده تر و پویاتر می کند متحرک سازی آن ها است. در آموزش انیمیشن رابط کاربری که توسط یکی از بهترین کمپانی های آموزشی موشن گرافیک یعنی موشن دیزاین اسکول ساخته شده است به آموزش انیمیت رابط کاربری می پردازیم. این دوره یکی حرفه ای ترین و جامع ترین آموزش انیمیت رابط کاربری است، در این دوره نحوه انیمیت کردن حرفه ای گرافیک های رابط کاربری موبایل و وب سایت در افتر افکت را خواهید آموخت. آنچه در آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش دوم بیان می شود:
دوره آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش دوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پاتوق هنر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 204,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش دوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Sareh

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی