اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل کار با لایت روم
مسیر آموزشی

آموزش کامل کار با لایت روم

122,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 122,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش کامل کار با لایت روم Lightroom قصد داریم بصورت کامل در 5 ساعت تمامی بخش های نرم افزار لایت روم را معرفی و به آموزش ویرایش تصاویر در آن بپردازیم. لایت روم یک نرم افزار پرکاربرد با قابلیت های بسیار برای عکاسان است که برای ویرایش و بهینه سازی تصاویر از آن استفاده می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نیاز به ویرایش جزئی و روتوش تصاویر ندارید و می خواهید تغییرات رنگی، نور و تنظیم کادربندی و … را انجام دهید، این دوره مناسب شماست. در این دوره به صورت کامل در قالب 5 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش کار با نرم افزار لایت روم می پردازیم و تمامی بخش های نرم افزار را معرفی خواهیم کرد. آموزش را از ساده ترین مباحث شروع و به سطح پیشرفته خواهیم رسید. در این دوره با بیان مثال و تمرین متعدد برای هر مبحث تلاش کرده ایم تا پس از مشاهده این دوره به راحتی بتوانید با نرم افزار لایت روم کار کنید و به سازماندهی، روتوش و بهینه سازی تصویر در آن بپردازید.
دوره آموزش کامل کار با لایت روم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل کار با لایت روم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی