اطلاعات دوره
آموزش طراحی با رویت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی با رویت

320,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 320,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی با رویت قصد داریم در بیش از 12 ساعت بصورت پیشرفته و پروژه محور به طراحی صفر تا صد یک آپارتمان کلاسیک در نرم افزار رویت بپردازیم. اغلب معماران و مهندسین ساختمان برای مدل سازی طرح خود از نرم افزار رویت استفاده می کنند، این نرم افزار برای مدل سازی سه بعدی و ترسیم جزئیات ساختمانی بسیار کارآمد و پرطرفدار است. برای شروع کار با این نرم افزار ابتدا باید با محیط و ابزارهای آن آشنا شد که می توانید آموزش مقدماتی رویت 2021 ویژه معماران را مشاهده نماید. پس از آشنایی با نرم افزار برای افزایش تسلط و مهارت بهتر است بصورت پروژه محور شروع به طراحی و مدل سازی نماید تا بطور کامل به نرم افزار و مدل سازی در آن مسلط شوید.  به همین منظور برای شما دوره های طراحی با رویت (آپارتمان مدرن، ویلا، آپارتمان کلاسیک) را در نظر گرفته ایم که در آن از صفر شروع به طراحی کرده و یک طرح را بصورت پروژه محور پیش خواهیم برد. آموزش پیش روی شما، آموزش طراحی آپارتمان کلاسیک است. اگر علاقه مند به کار با نرم افزار رویت هستید این دوره مناسب شماست، زیرا در آن  اصول و طراحی پیشرفته را بصورت پروژه محور خواهید آموخت. در این دوره از صفر شروع به طراحی یک آپارتمان کلاسیک کرده و تا مرحله آخر یعنی رندرگیری همراه شما هستیم.
دوره آموزش طراحی با رویت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فائزه اخوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 320,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی با رویت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

me dz

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی