اطلاعات دوره
آموزش کار با ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی
مسیر آموزشی

آموزش کار با ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی قصد داریم در کمتر از 2 ساعت نحوه کار و استفاده از ابزار پن در نرم افزار های ادوبی را آموزش دهیم. یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای طراحی در نرم افزارهای ادوبی pen tool می باشد که کاربرد آن بیشتر برای ترسیم اشکال و مسیرها می باشد. همچنین از آن میتوان برای اعمال تغییرات در شکل ها استفاده نمود. در این دوره ابتدا ابزار پن را معرفی کرده و سپس نحوه استفاده و کار با ابزار pen را در نرم افزار ها فتوشاپ، ایندیزاین، ایلوستریتور آموزش خواهیم داد. در این دوره ی آموزشی صرفا بر روی تکنیک های ادیت ابزار pen در نرم افزار های ادوبی تمرکز شده است. آنچه در آموزش کار با ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی بیان می شود:
دوره آموزش کار با ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با ابزار pen در نرم افزارهای ادوبی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی