اطلاعات دوره
آموزش اسکچاپ 2019 پروژه محور از صفر تا صد
مسیر آموزشی

آموزش اسکچاپ 2019 پروژه محور از صفر تا صد

140,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 140,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش اسکچاپ پروژه محور از صفر تا صد قصد داریم در 8 ساعت محیط کاری، اصول طراحی و طراحی آشپزخانه با نرم افزار اسکچاپ 2019 را آموزش دهیم. اسکچاپ یک نرم افزار کاربردی و ساده در حوزه معماری است که امروزه در بین شرکت های معماری و طراحی داخلی، طراحی صنعتی و طراحان صنایع چوبی به عنوان ابزاری مفید مورد استفاده قرار می گیرد. از این نرم افزار مدل سازی سه بعدی می توان برای طراحی استفاده کرد. همانطور که گفتیم SketchUp در صنایع مختلفی کاربرد دارد، در این دوره آموزشی قصد داریم به صورت کامل به معرفی این نرم افزار بپردازیم و تمام موارد مورد نیاز بازار کار را بصورت پروژه محور در مدت زمان 8 ساعت آموزش دهیم. ابتدا آموزش را اصول کار و مبانی پایه شروع کرده و در ادامه محیط کاربری آن را معرفی خواهیم کرد. همچنین دوره آموزش اسکچاپ پروژه محوره بوده و در آن به آموزش گام به گام طراحی کابینت آشپزخانه می پردازیم.
دوره آموزش اسکچاپ 2019 پروژه محور از صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 140,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکچاپ 2019 پروژه محور از صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Majid

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی