اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ - مقدماتی

84,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 84,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ قصد داریم بصوت مقدماتی شما را با اصول و نحوه طراحی رابط کاربری سایت با نرم افزار فتوشاپ آشنا نماییم. برای طراحی رابط کاربری نرم افزار ها و ابزارهای مختلفی (فیگما، ادوبی ایکس دی، ایلوستریتور، فتوشاپ) وجود دارد. یکی از نرم افزار های قدرتمند در حوزه طراحی گرافیک فتوشاپ می باشد که برخی از طراحان UI از آن برای طراحی رابط کاربری استفاده می کنند. به همین منظور در این دوره تصمیم داریم تا بصورت مقدماتی شما را با طراحی رابط کاربری سایت در فتوشاپ آشنا کنیم. در این آموزش شما مهارت های مقدماتی لازم برای ورود به بازار کار طراحی رابط کاربری سایت را خواهید آموخت و با تکنیک های آن آشنا خواهید شد.  آنچه در آموزش مقدماتی طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپبیان می شود:
دوره آموزش مقدماتی طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 84,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

me dz

سلام ضمن تشكر از استاد همتي عزيز و دوستان مكتب تي وي. بنده دوره مقدماتي طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ را تهيه نمودم. انشالله چه زماني دوره پيشرفته منتشر خواهد شد؟ با سپاس فراوان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی