اطلاعات دوره
آموزش افزایش سرعت افتر افکت - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش افزایش سرعت افتر افکت - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش افزایش سرعت افتر افکت قصد داریم بصورت رایگان به آموزش تکنیک های افزایش سرعت و کارایی در نرم افزار افتر افکت بپردازیم. اغلب افرادی که با افتر افکت کار می کنند با مشکل کند شدن نرم افزار روبرو می شوند و سرعت رندر گیری نرم افزار کاهش پیدا می کند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با افتر افکت کار می کنید، پس دیر یا زود به این مشکل برخواهید خورد برای افزایش سرعت در افتر افکت روش هایی وجود دارد که در این دوره کوتاه به آموزش آن ها می پردازیم.  انجام این تکنیک ها سرعت و عملکرد نرم افزار را بهبود داده و باعث افزایش سرعت در افتر افکت خواهد شد. در این دوره یاد خواهید گرفت چه تنظیمات و راهکارهایی را انجام دهید تا از کند شدن نرم افزار جلوگیری کرده و نرم افزار را بهینه کنید. همچنین این تکنیک ها به شما کمک می کند تا بیشترین بهره وری را در حین کار داشته باشید. تمرکز ما در این دوره بر روی تکنیک های افزایش سرعت در افتر افکت است در صورتی که با افتر افکت آشنایی ندارید بهتر است ابتدا آموزش نرم افزار افتر افکت را مشاهده نمایید. .
دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی