اطلاعات دوره
آموزش اصول طراحی لوگو برای ورود به بازار کار - دوبله فارسی لیندا - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی لوگو برای ورود به بازار کار - دوبله فارسی لیندا - پیشرفته

100,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 100,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره شما با اصول مهم طراحی لوگو و مباحثی چون نحوه برخورد و ارتباط آشنا می شوید و می آموزید که چطور با مشتری تعامل کنید تا به لوگو حرفه ای برسید. این اصول طراحی لوگو را بیاموزید تا از خطاهای احتمالی پیشگیری کنید،کیفیت روند پیشرفت طراحی خود را بالا ببرید، با مشتری های پرتوقع به درستی رفتار کنید و مشکلاتی که در مسیر طراحی لوگو به آنها برمی خورید را حل کنید و در نهایت بتوانید به خوبی وارد بازار کار شوید. این دوره، فقط در آموزش اصول طراحی لوگو خلاصه نمی شود و ون گلیچکا به شما آموزش می دهد که چگونه مبانی و اصول مهمی مانند تعیین هزینه و قرارداد و تصمیم گیری های حیاتی در روند ساخت هویت برای یک برند را درنظر داشته باشید تا لوگو نظر مشتری را جلب کند و در گرفتن پروژه های طراحی لوگو موفق باشید و کاری حرفه ای به مشتریان خود عرضه کنید.
دوره آموزش اصول طراحی لوگو برای ورود به بازار کار - دوبله فارسی لیندا - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی لوگو برای ورود به بازار کار - دوبله فارسی لیندا - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ماندانا واهبی

با تشکر

Amir Firozi

ممنون از محتوا خوب این آموزش

اسماعیل پورشیرزادی

با تشکر

علی اسمعیلی

عالی

mohammad javad

خیلی خوبه .... آموزش لیندا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی