اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش عکاسی از منظره در پاییز - دوبله از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

پکیج آموزش عکاسی از منظره در پاییز - دوبله از لیندا - متوسط

22,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 22,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش عکاسی در پاییز جاستین برترین مدرس عکاسی دنیا در 1 ساعت آموزش گام به گام عکاسی اصولی برای ثبت عکس پاییز با کیفیت بالا را آموزش می دهد. با آموزش عکاسی در پاییز می توانید لحظات به یادماندی از رنگين ترين و زیبا ترین فصل سال را به زیبایی ثبت کنید.  از آموزش های با سطح متوسط شرکت Lynda.com است که تکنیک های عکاسی از طبیعت در فصل زیبای پاییز را آموزش می دهد و راهنمایی هایی برای نحوه عکس برداری از مناظر طبیعی و چشم اندازها را فراهم می کند.
دوره پکیج آموزش عکاسی از منظره در پاییز - دوبله از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش عکاسی از منظره در پاییز - دوبله از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسین فیضی

خوب بود ممنون

محمود شم آبادی

نکات تخصصی و کاربردی داشت. عالی بود ممنون

زهرا نادری

بسیار عالی. ممنون از سایت خوبتون

مهدی دایی

خیلی خوبه

سام دارابی

خیلی خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی