اطلاعات دوره
آموزش حرفه‌ای روتوش عکس با نرم افزار PhotoInstrument - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش حرفه‌ای روتوش عکس با نرم افزار PhotoInstrument - متوسط

11,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 11,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به شما آموزش روتوش و ویرایش حرفه ای تصاویر با استفاده از نرم افزار حرفه ای و کم حجم photoinstrument آموزش داده می شود. آموزش کامل ادیت خرفه ای عکس با نرم افزار photoinstrument PhotoInstrument نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریباً کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. که با یادگیری این نرم افزار می توانید به سادگی تصاویر خودتان را ویرایش و روتوش کنید جای جوش را از بین ببرید، چین چروک صورت را روتوش کنید. این برنامه از چهره ی شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگی تان می سازد. با یادگیری این برنامه شما قادر خواهید بود عکس های خود را بسیار بهتر از قبل و حتی بهتر از یک عکاس ویرایش نمایید.
دوره آموزش حرفه‌ای روتوش عکس با نرم افزار PhotoInstrument - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هکر ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 11,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حرفه‌ای روتوش عکس با نرم افزار PhotoInstrument - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

البرز محمدی

دوره بسیار کاملی بود. از نصب برنامه تا کاربرد همه منوها توضیح داده شده. از سازنده این آموزش کمال تشکر را دارم

محمد آزاد

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی