اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل نرم افزار Paint 3D - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کامل نرم افزار Paint 3D - مقدماتی

23,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 23,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کامل نرم افزار Paint 3D قصد داریم بصورت کوتاه به آموزش قسمت های مختلف نرم افزار پینت سه بعدی بپردازیم و طراحی با آن را آموزش دهیم. تقریبا همه ی ما به Paint آشنا هستیم، باید گفت که Paint 3D نسخه جدید نرم افزار پینت است که پس از آپدیت ویندوز منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر دو و سه بعدی را رسم کنید. همانطور که می دانید پینت سه بعدی یکی از نرم افزار های طراحی است. این نرم افزار طراحی گرافیک، ظاهر نه چندان ساده ای داشته اما در عین حال قدرتمند است و جایگزین خوبی برای پینت می باشد. در این دوره کوتاه به آموزش پینت سه بعدی می پردازیم و بصورت کامل بخش های مختلف آن را آموزش می دهیم. آنچه در آموزش کامل نرم افزار Paint 3D بیان می شود:
دوره آموزش کامل نرم افزار Paint 3D - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل نرم افزار Paint 3D - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Sadegh alinaghi

با تشکر

فاطمه اسکندری

نوع تدریس عالی بود سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی