اطلاعات دوره
آموزش طراحی فیگور نشسته - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فیگور نشسته - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی فیگور نشسته قصد داریم بصورت ساده و روان به طراحی چند نمونه فیگور انسان نشسته بپردازیم و مواردی را ذکر کنیم که طراحی را برای شما آسان تر کند. یکی از موضوعات جذاب در طراحی، طراحی فیگور نشسته است. هنگامی که شروع به طراحی فیگور می کنید دید شما نسبت به بقیه متفاوت می شود. چون هر انسان و حالت آن برای شما یک مدل برای طراحی محسوب می شود. در این دوره قصد داریم به طراحی فیگور در حالت نشسته بپردازیم و یک سری توضیحات مهم در مورد آن دهیم که طراحی را برای شما ساده تر خواهد کرد.
دوره آموزش طراحی فیگور نشسته - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حمید پور جعفر بالو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فیگور نشسته - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی